Monday 2 October 2017

Us Alternativ Handels Singapore


Det finns några personer som faktiskt frågade mig om handelsalternativ i Singapore. Jag tycker det är svårt att svara på dem eftersom jag inte är säker på vad de bara frågar som de bara släpper mig ett mail eller privat meddelande mig i ett forum menar de att de vill handla alternativ som listas i Singapore Eller menar de att de vill handla i Singapore de alternativen som är listade utomlands. Därför försöker jag svara på deras frågor genom att använda en Q A-5 angående de alternativa handelskurser som erbjuds här Dessa guruer som gör anspråk hur deras student gör vinst på bara en handel om en dag eller två, eller ens under kursen säljer bara HOPE till personer med en mycket hög prislapp. Offen ser du dem upprepa samma gamla annons och hävdar gång på gång i åratal. Marknaden är mycket dynamiskt, vad som fungerar i passet kanske inte fungerar nu. Dessa kurser kommer med dolda kostnader som du kan behöva betala senare, till exempel att betala hög medlemsavgift för att få uppdatering om förändringar i handelsmetoder som i viss mån visar att metho Ds du lär dig i kursen kan vara föråldrad snart Vissa kräver att betala en avgift för handelsprogramvara och data Faktum är att med informationen så lätt tillgänglig på internet kan man enkelt hitta många gratis utbildningsmaterial på handel som Forex, aktier eller Alternativ Du behöver göra din egen forskning och studera Öppna en gratis online virtuell handelskonto papperspengar med alla online-mäklare som erbjuder tjänsten så att du kan prova din egen handelsmetod på din fritid utan att lägga riktiga pengar på linjen. icecold1967 jag är för närvarande en investment manager med ett private equity-företag och en innehavare av CFA-kvalificerad CFA-kvalifierad finansiell analysör. Se min fullständiga profil. Blog Archive. Forex Tekniska analysrapporter. Grundläggande handledning. Nu finns många investerares portföljer som investeringar som fonder och obligationer Men den mängd värdepapper du har till ditt förfogande slutar inte där. En annan typ av säkerhet, kallad ett alternativ, presenterar en värld av möjligheter att sophis Alternativet kan vara så spekulativt eller så konservativt som du vill. Det innebär att du kan göra allt från att skydda en position från en nedgång. att direkt satsa på rörelse på en marknad eller index. Denna mångsidighet kommer emellertid inte utan kostnad. Alternativ är komplexa värdepapper och kan vara extremt riskabla. Därför kan du, när du handlar, se en ansvarsfriskrivning som följande. Tillägg involvera risker och är inte lämpliga för alla Option trading kan vara spekulativ i naturen och bära väsentlig risk för förlust. Bara investera med riskkapital. Till skillnad från vad någon säger till dig innebär handel med alternativ risk, särskilt om du inte vet vad du gör på grund av Detta föreslår många människor att du rensar bort alternativ och glömmer deras existens. Å andra sidan är det okunnigt om någon investering placerar dig i svag position Per haps spekulativ natur alternativen passar inte din stil Inget problem - då spekulera inte i alternativ Men innan du bestämmer dig för att inte investera i alternativ ska du förstå dem. Inte lära dig hur alternativfunktionen är lika farlig som att hoppa precis in utan att veta om alternativ skulle du inte bara förlora att ha ett annat objekt i din investeringsverktygslåda utan också förlora inblick i arbetet hos några av världens största företag. Oavsett om det är att säkra risken för valutatransaktioner eller att ge anställda ägande i form av lager alternativ, de flesta flerborgare idag använder alternativ i någon form eller annan. Denna handledning kommer att introducera dig till de grundläggande alternativen. Tänk på att de flesta alternativa handlare har många års erfarenhet, så förvänta dig inte att vara expert direkt efter att ha läst detta handledning Om du inte känner till hur aktiemarknaden fungerar, kolla in handledningen Grundläggande handledning. Jag är en amerikansk aktie - och optionshandlare Jag har bestämt mig för att skicka mina affärer till sh ow som handel Alternativ kan göra dig pengar Det här är inte att skryta, men att visa dig att handel kan verkligen vara en väg mot tid och ekonomisk frihet Det bästa är att jag inte använder mycket pengar för handel Det tar bara tid och ansträngning att lära sig handel Om jag kan göra det, så kan du. När det gäller några av de affärer jag gjorde använder jag nu Jag lär mig nu att använda en ny mäklarplattform Tänk eller simma så att du kan se en förändring i skärmdumparna i maj. Du kan gå med i vårt US-lager och alternativ förhandsgranskning för att lära dig hur jag gör det. Kolla in våra gratis seminarier i den här bloggen. Observera att för februari n mars försöker jag hålla korta varaktiga positioner, ibland jag Day trading som jag tror att marknadsrisken är hög Min strategi förändras när marknadsförändring Jag uppmuntrar att du ska för. April är inte en bra månad för att vara hausse Därför handlade inte mycket Hur som helst, jag spenderar tid att lära mig en ny plattform i Tänk eller simma Jag försöker ut denna plattform för att se hur det är innan jag rekommenderar till våra studenter. Jag är tillbaka i maj handel efter en en m ontha.21 maj - 22 maj 1 Dagshandel Apple vinst US 8450 80 86 ROI.10 massor X 100 aktier X 18 90- 10 45 US 8450 vinst på 1 dag.2 apr - 3 apr Trading Apple vinst US 8 557 87 35 ROI .3 Apr Trading Mastercard Förlust US 263 45.28 Mar - 30 Mar Trading Apple Loss US 1662 60.19 Mar - 22 Mar Trading Google Profit US 2,141 09 22 Mar 14 minuter Handel Netflix vinst US 493 75,15 Mar - 22 Mar Trading Apple vinst US 1269 46.5 Mar 14 min Handel Apple vinst US 465 87 8 mar - 15 mar 5 Dagars handel Apple vinst US 17,212 66 294 ROI.24 feb - 28 feb 4 dagar handel AAPL vinst US 378 74 27 feb - 28 feb 1 dag handel MA vinst US 439 60,22 Feb 6 timmars handel Mastercard Profit US 3179 23 44 4 ROI.21 Feb 3 timmar handel Apple vinst US 558 17 8 ROI.16 - 17 Feb 1 Dag handel Apple vinst US 985 38 15 6 ROI.14 feb - 15 feb 1 dag handel Netflix vinst US 569 10 6 4 ROI 14 feb 3 timmars handel WLL vinst US 96 71 13 feb - 14 feb 1 dag handel IP förlust 10 32,8 feb 1 timme handel CIEN vinst US 0 7 feb - 8 fe b 1 dagars trading KBH Förlust US 30 94 6 feb - 8 feb 2 dagars handel NFLX vinst US 712 47 21 9 ROI.

No comments:

Post a Comment